Elektrisk?

- Det är rätt roligt med Eddies pannlugg, den tycks väcka uppmärksamheten hos de flesta, Igår när jag red så red jag samtidigt som A skulle träna med M till julshowen i borrby. Så gick jag in först i ridhuset när M redan var där (Ej en Sandvången människa) och det första hon säger är att det ser ut som att Eddie har fått en elektrisk stöt, Hahaha....

- Det känns som att  de flesta av hans smeknamn är baserade på hans fluffeylugg och man!

- Sen när jag var i stallet innan och slänge på honom täcket så tog jag ut flätan i svansen, och jomen tjena han såg (förlåt) förjävlig ut i lockig svans, usch, jag skiter i om den blir smutsig till imorgon, den ska i alla fall INTE vara lockig! Ouuuh.

- Jag och Louise hamnade i den andra gruppen imorgon på kursen så det blir inte så himla tidigt för oss imorgon, skööönt, men dock lär jag inte vara hemma förrän vid 18 kan jag  ju räkna med. Men fan vad kul det ska bli!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test