Klipp Klipp!

Igårkväll stack jag hem till min personliga frisör för att snagga av mig allt hår,
Okej där ljög jag, men nästan då?
Här är en bild innan hon satt igång och kötta med saxen, dock kapade hon mitt huvud, INTE OKEJ!

Lägg märke till den fina vågen som slingrar sig lite snett genom håret nånstans där i mitten x)


Håret på golvet är bara ett ögonblick efter Jossan börjat >.< Efteråt fick vi dammsuga hela mig, det blir lätt så när man gör det hemma och inte har häftiga frisörgrajor!
Jag ska nog dra till stallet ikväll och slänga på Eddie regntäcket, kanske lite mysigt om det fortsätter vara busväder plus att det kan vara skönt med en torr häst till kursen imorgon! =>

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla

Du måste berätta ALLT om kursen sen! :-D

2011-12-09 @ 15:57:39
URL: http://ryttarcoach.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test