Majs?

Okej, jag fattar inte varför det dök upp 2 "nya" kommentarer när jag loggar in och klickar på "senaste händelser" på bloggen? Den ena är tydligen skriven 25 november och den andra 18 December(Makes more sense) men de kommer samtidigt. Pallar dåligt...


However blir det en långtur med Marie, Elle & Christine imorgon! Eftersom Eddie är vaccinerad och i en 'veckovila' så kommer jag inte rida honom även om jag helst hade velat det! Jag tänkte att jag skulle ta Heba eftersom de andra är lite ringrostiga och inte har varit till häst på några år ;)
Elle har redan önskat häst fast hon inte träffat någon av dem ^^, men det funkar det också, Har pratat med världens bästa Annelie så vi ska låna Ålbjörn "Ollie" och Disa, Så Elle får rida Ollie, Marie får ta Dimma och Christine Disa ;)
Så vi blir 2 vita och 2 svarta ekipage i skogen(typ), Fint ska de va!

Sen när det går mot vår igen så har jag lovat Marie en ridtur på stranden ;)

Och bara eftersom jag är så häftig och glad så får ni en jättefin bild på mig Waoowaoawoaw

Jag brukar stå framför speglen och ta foton på mig själv
Puss

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test