Miljöträningen med Eddie

Är jag långsam eller?! Nu ska jag lägga upp bilderna från miljöträningen med Eddie, dock bara dem på mig och Eddie för alltså, jag PALLAR inte fler, bilduppladdningen är inte den snabbaste om man säger så!


Den andra Isabellen som står bredvid Eddie på den vänstra bilden var helt synkad med Eddie x) Helt sjukt, rent utseendemässigt var de inte så lika, förutom färgen. Men de reagerade typ likadant, när vi gick över presenningen första gången skuttade båda likadant över, och sen reagerade de typ likadant på resten av grejerna, plus att de var de enda som hoppade eldhindret(den bruna 3-åringen gick också över en gång på det låga).

Detta var också ganska kul, först så gick det aboslut INTE att gå när man inte såg något sa Eddie! Tyckte jag var dum i huvudet som ville att han skulle gå när han inte såg något, men efter en liten stund var det inte så farligt endå eftersom jag faktiskt hjälpte honom att inte gå in i grejer ^^,

Det skynket som är bakom oss till höger på bilderna red vi rakt genom, tanken var att det skulle liknas som en "vägg" och att hästarna endå skulle lita på oss och gå rakt genom, Och det gillade inte Eddie alls, han gick ju genom den, flera gånger, men varje gång var det många om och men! x) Det var nog det läskigaste av allt tyckte han.
Sedan gjorde vi ju detta i grupp, gick under en flygande presenning, det sket han fullkomligt i, ni ser ju själva att han går helt avslappnat och tycker att det är pytt i panna!
Ännu intressantare är ju att förutom Eddie och Gymir så kände ingen av hästarna varandra! Ganska trevigt och intressant att de  accepterade varandra så snabbt och inte brydde sig om att vi red "knä i knä", till och med Jörgen tyckte det var ovanligt.

Denna bilden gillar jag x) Man ser verkligen hur kul vi hade!

Haha, denna är sjuk, älskar hur jag bara "SHIT, VI KLARADE 1.50 HINDRET, YESSSS!!!"
Vi kan ju låssas att det var så högt i alla fall ;>

Spelade ingen roll hur tätt "eld-klossarna" stod, Eddie sket i vilket ;>

Hoppade till och med 2 höjder! Ett lite mindre och ett aningen större, skithäftiga var vi!

Måste också visa världens sötaste Olle som var där!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test