Mojsen....

Oh, hittade just en bild från i somras, den väckte lite känslor, känns dumt att jag har 'glömt bort' Mói nu när jag fick Eddie, fattar inte att har blivit så, han är endå min lilla Mojs. Självklart är Eddie Nr.1, men Mojsen är endå min Mojs. Har redan glömt hur jäkla långt jag kom med honom, började till och med rida med honom som handhäst och få riktigt bra kontakt, dumt att kasta bort det. Tråkigt varje gång han kommer fram i hagen och vill med in, men så är det inte han jag ska ha. Nä, något får jag ju göra åt det, fortfarande, Eddie är prio ett, men jag får inte glömma Mói.

Töntigt inlägg, men endå hela sanningen


Lämna en tolle!
Postat av: FotografeN^

Gulligt inlägg, och jävlar i det bra fotograf ;)

2012-01-01 @ 21:40:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test