Stall och sånt

Jag skulle natt/kvällsfodra idag, så det blev en lite senare runda till stallet, och Amanda skulle med eftersom hon ville rida lite, och bossen sa att det blev Heba.
Tur att jag kan släpa ut små flickor till stallet så de kan lera ner sig och sånt trevligt,
Vi red samtidigt som A & GP, Han tyckte att vi små hårtussar var jätteläskiga! Farliga och sånt nivet.

Amanda tyckte Heba var lite för pigg ;)

PosarN                                                                                  Båda 2
Sedan fick de kraftfoder i stallgången, och Holiday var lite avundsjuk!

Eddie är så söt och bryr sig inte om att han står där och hänger som han brukar ;>
Och förresten har jag fått en häftig isskrapa till bilen ;)

Det är bara för att mamma har köpt en massa hästgodis höll jag på att säga, men isländskt godis därifrån så fick hon väl en fin present för att hon köpte så mycket, MAYBE! ;>

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test