3

Okej, tre saker bara.

1. TVÅ gånger idag höll jag på att köra på en fågel, första gången var det 5 kråkor eller diverse svarta fåglar som satt och kalasade på ett roadkill på 90-vägen. 4 duktiga fåglar flög bort i god tid, medans en satt kvar och trodde det var en sån tävling "vem som vågar stanna kvar längst". Den hann undan... Sen på väg tillbaka fast på grusvägen så bara kommer en fet jävla Glada rakt framför vindrutan, om jag inte misstar mig så nuddade nog till och med stjärten rutan, och där flög den, ett bra tag, innan den fattade att den faktiskt fick svänga undan lite. Knäppa fåglar?

2. Ni vet när man ska bromsa för att stanna bilen, bara sådär. Och så är man passagerare, så bromsar man så mjukt att man inte ens känner när bilen har stannat, för det är så mjukt. Är det bara jag som blir JÄTTEyr av det?!

3. De spelade en låt på radion som lät som den låten Scar sjunger i Lejonkungen... Jag lovar jättelik!

Det var nog allt for now!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test