Aktiva bloggen här...

Jag har inget vettigt att skriva om just nu så jag berättar istället om lite filmer jag har sett den sista tiden, alltså vilka som är bra och vilka man ska undvika!

Vi börjar med:

Surf's up gick ju på tv här om dagen, dock har jag sett den innan. Men hela filmen är ju bara SÅ underbar! Dels så har Shia LaBeouf rösten till huvud'pingvinen' (höhö), och sen så är det med små söta söta pingvin bebisar! Titta inte på den i mitten, den ser bara efterbliven och pittögd ut, men titta på dom andra, jagmenar, GEIF!?

 

Clash of the Titans har basicly samma handling som Percy Jackson, förutom att PJ är den töntigaste film jag  någonsin har sett?! Clash of... har samma huvudperson som Avatar vad han nu heter ^^ Och fast man är van vid att se honom som Jack Sully gör han bra ifrån sig i denna och passar mycket bra i rollen, dock så är han lite för mkt 'Bad Boy'. Jag tänker inte spoila denna filmen, så jag säger bara att den är något ni måste se! Skådespelarna gör den till något riktigt extra, Jag menar, Liam Neeson som Zeus, ASSUM eller?! Och sen Voldemort som Hades. (Jag vet att han inte heter Voldemort, men eftersom han är Voldemort så får han heta det nu också. Han får skylla sig själv helt enkelt. Inga frågor eller kommentarer om detta. TYST).

 

Population 436 säger dom är en skräckfilm, men det kan jag nog tyvärr inte hålla med om. Dock så är den ganska så småspännande och har en del överraskningar. Den gick helt klart att se, dock är det ingen film jag skulle sätta i strålkastarljuset ^^ Man blir ju lite besviken när man väntar sig en nagelbitare och det visar sig vara nåt annat.

 

 

 

 

 

Scott Pilgrim vs. The World är en helt obeskrivlig film. Jag vet knappt vad jag själv tycker om den :P För den var så jävla... random x) Som det står "An Epic of Epic Epicness", det är nog den bästa förklaringen. Jag säger bara att de som gjort denna filmen är riktiga konstnärer, för den är verkligen awesome på sitt eget lilla sätt! Det känns även som om det är en sån film man antingen tycker om eller inte tycker om :P Men oavsett vilket det än är, är detta en film som borde hamna på listan "Saker att göra innan jag dör" typ. Med all ärlighet satt jag och skrattade mig igenom denna filmen men trots det satt jag som ett frågetecken efteråt och visste inte riktigt vad jag skulle tycka. Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre?! xD

 




Youth in revolt var nog inte bra någonstans, dock så tittade jag på hela av någon anledning. Detta är en sån film man kan titta igenom med lite tålamod

 

 

 

 



Step Brothers såg jag för första gången för längesedan, men jag kommer aldrig sluta älska den, den är så jävla töntig och barnslig att man inte kan annat än att se den om och om igen!

 


Och här kommer en rolig lista på filmer ni borde undvika! =D

-Joe Dirt
-Hot tub time machine
-Wild Child


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test