Lovet är slut Errrrrr?!

Garr, imorgon börjar jag praktiken igen eftersom jag har varit helt sjuklig jättelänge av någon anledning! Jag är fortfarande inte helt frisk, men man får väl sätta igång efter denna långa paus. Jag har knappt varit i närheten av en enda häst på hela lovet! På ett höger har det väl varit skönt, men jag har ju haft mina stunder så jag har fått cravings efter hästar och har nästan krupit ur skinnet för att jag velat dra till stallet! :P Men ja. Nu är det Nokk.
Tillbaka till tuffa stallarbetet imorgon, och attans vad skönt det ska bli.
Det är inte någon som vill träna bort sitt vinterfläsk med mig?! =)
Är detta ett avlägset, dock möjligt mål, eller ska man bara vara tjock o mätt?! =D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test