Rubriken.

Jag är fast, spikad, förlorad in i korsordsvärlden. När man åker till Gröstorpet och hälsar på vår allmoder så försvinner man långsamt in i någon slags djup 'korsords-trans'. Det säger ju allt när jag och  Jossan satt uppe till 4 på natten och gjorde korsord...

Idag började jag 10:30 och försov mig endå! Hur kan man försova sig när man har en sån fet sovmorgon?! Jag är helt otrolig ibland! När jag kom dit hann jag ha en 20 minuters lektion. Sen bokade jag upp Louise och tvingade med henne på en uteritt med mig. Jag kan säga att detta var första gången sedan jag satte igång Dimma som hon gick lite sämre. Hon var ju såklart fortfarande jätteduktig, missförstå mig rätt, tack!

På lördag ska K på någon kurs, så jag ska ha lektionerna istället. Det ska ju bli spännande. Eftersom jag inte vågar ta på mig något stort (Lilla jag ska ha massa ansvar!), Så tänkte jag bygga upp en liten trailbana med lite olika utmaningar de ska klara, allt i från att få hästen till att stå stilla i en fyrkant till att gå slalom och att dom tex. måste göra en jorden runt innan de får fortsätta osv. Det är väl lagom?! ;)

Hittade en gammal bild på mig och Squeal, visst är vi söta.
3 år sedan nu, skulle jag tro?


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test