Toy Story III

Inatt, eller vad man ska kalla det så tittade jag på Toy Story III, ja jag vet, jag är fett efter. Men nu är det gjort iallafall. Jag är alltid lite skeptisk mot uppföljare och försöker att inte förvänta mig så mycket så man inte blir allt för besviken. Och jag kan säga att filmen var kanske LITE överskattad, men helt klart bättre än jag trodde! Jag såg den på engelska SÅKLART. Och något som jag inte lagt märke till förut är att Tom Hanks och Tim Allen har rösterna till Woody och Buzz, liksom GOD MORGON Saga!
Och sen vill jag också tillägga att filmens höjdpunkt var 'Spanska Buzz' (Y)

Imorgon ska jag gå på bio med pappa och två av minibröderna, vi ska titta på Megamind 3D! Och som vanligt är jag skeptisk mot de nya barnfilmerna, men vi får väl seee! Precis som att jag vill se Despecible me, men det är ju bara tack vare lilla flickan "IT'S SO FLUFFEY I'M GONNA DIE!"

Lämna en tolle!
Postat av: Mikaela

Haha, gillade också spanska buzz. ;)

2011-01-06 @ 13:54:43
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test