2jHej

Seriöst mycket att göra de senaste dagarna,
Dagen innan midsommar var det tältuppresning och andra förberedelser, sen på självaste midsommardagen var det inte en chans att hinna med något annat än självaste festen som blev totalt lyckad förutom några små saker, men hey! Den var lyckad som fan! Dagen efter (igår) jobbade jag nästan 11.00-23.00, lagom typ? Mör o fin efter midsommarfesten höhö....
Och nu sitter jag här, trött som fan. Men endå har jag fortfarande ärenden att uträtta, sticka ner på jobbet o kolla hur jag jobbar den kommande veckan, städa undan disk som möglat omkring i några veckor, månader, år... Vem vet.

Nu ska jag bajsa på en fis eftersom jag just kom ur duschen.
Jag är sugen på glass, som fan.
Och en sak till, som är hemlig.

Bajbaj


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test