Det var inte igår

Tja, nu tar vi tag i detta igen eftersom jag ser att det faktist är folk som läser bloggen fastän jag inte har skrivit i den på flera månader. Kan det vara så att fler läser när jag inte skriver och att det minskar när jag väl börjar skriva?! Möjligt?

Mycket har hänt, men vem vet vad. Tar det i takt som det kommer. Snart dags för tävling med Dimma igen, den 29 kör vi stenhårt igen. Tyvärr har vi en liten svacka, inget fel på själva hästen, men tölten och galoppen känns inte bra helt enkelt, men vi har två veckor på oss återhämta vad vi åstakommit. fur Sure.



Och såhär finig har hon blivit nu. Är så glad att hon inte har en stor kula till mage, det ser så otroligt ograciöst ut (Fastän jag innerst inne tycker att tjocka hästar är så söta!)






I'll be back!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test