Rubrik

Skoja inte att jag hunnit med en del idag,
Jag var rätt trött i morse och trodde nästan att jag skulle bli helt jäkla sen, men jag hann hem o duscha och sticka till jobbet i tid! Efter jag hade jobbat så körde jag till stallet och red en trevlig liten tur på Dimma, och jag är SJUKT lättad eftersom tölten är back on track! Hon behövde bara lite krydda i livet, alltså lite hoppning ;)
När jag kom tillbaka och tog av bootsen (vanliga viktlösa) så var det en gräshoppa som blivit klämd mellan kardborrarna!! Hur gick det till liksom?! Den var faktiskt inte där när jag satte på dem..

Och jag saknar min Móiiiijjs! Han är på bete i fjärran land (1 km bort) Det är

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test