Dagens bilder

Nu är det såhär jobbigt att jag har tagit så sinnessjukt många bilder idag, och jag har sinnessjukt många att gå igenom och redigera, så jag orkar inte lägga upp alla. Och dessutom lägger jag upp dem i olika inlägg för att det inte ska bli så klöddigt.
Börjar med detta som bara är almänna bilder från lite varstans på sandvången,
Sen ett inlägg där två busvovvar lekte satan i gatan!
Sedan ett med några bilder från Angelicas ridlektion!
Och om jag orkar några på min lilla vovvsi från imorse, annars blir det imorgon.






Jag älskar de sista på Jonna!
Har som sagt fler bilder från dagen i liknande stil som jag inte orkar lägga upp,
Men är nöjd med min fångst, vad tycker ni??

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test