Filma

Jag kom o tänka på tal om filmerna idag, att jag länge har tänkt filma med min systemkamera, jag har inte provat det ännu, men då skulle jag liksom vilja göra det när det är fint väder, och det har vi ju inte direkt haft på en vecka?!
USCH! Endå häftigt att filma lite nu i höstfärgerna i hästhagen kanske, eller om jag har tur kanske någon kan filma när jag rider på Eddie! =) Då får man mer än äkta inblick om hur han är när jag sitter på, för jag vet att det är folk som har frågat om bilderna bara är "från de bra stunderna" eller om det verkligen gick så bra hela tiden. Och ja, det återstsår ju att se!

(Och tack för responsen Snutte, du är numera ingen smygifs, hur känns det?!)


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test