Fina lekar

Imorgon på festen har jag och min fader ordnat lite lekar vi ska ha under kvällens gång, Första gången jag stötte på dem var på R's fest, och de var skitroliga!
Det är de här  med att man delar upp folk i lag, ca 3 stycken i varje, så ska de gå en tipsrunda där det är frågor som "Vem har längst" - "Vem har störst" - "Vem är snabbast" - Ja ni get it?!
Sen så ska svartsalternativen vara namnen på alla deltagarna, sen när man samlat ihop alla svaren, ska man göra lekarna som motsvarar frågorna, tex. Så kan "Vem har längst" vara: Vem har längst skor? Eller vem lyckas skala en clementin och få längst utan att det går sönder? "Vem har störst" kan vara vem som har störst huvud osv... Ja, ni förstår, sen skriver man upp vem som vinner, och de lag som gissat flest rätt vinner.

Kanske lite slarvigt förklarat, men jag tror ni smarta små smygfisar förstår ;)

Och för att vara lite ärlig så har jag redan börjat sakna stallet och hästar(na), det är liksom inte riktigt tiden som gör att jag saknar det just nu, det är mer avståndet, det är ju SÅ LÅÅÅNGT =(
Btw, Tågresan gick bra, Yay tåget!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test