Förändringar!

Nu har jag verkligen ändrat på bloggen, jag har döpt om sidokategorierna till lite roligare grejer,  ändrat headern samt gjort hela bloggen lite bredare, och lite annat trams. Framför allt breddade jag hela bloggen eftersom jag vill kunna lägga in större bilder!
Jag känner verkligen att jag börjar bli riktigt haj på stilmallen, men även kodmallen nu som jag anser är lite svårare. Så, kom igen, lite respons vad tycker ni, det är ni som läser!
(Måste även säga att ni gör mig glad, det kommer fler och fler besökare varje dag!)

Nu provar jag lägga in en stor bild och ser om blogg.se sabbar kvalitén or not

Vad säger ni?
Hot or Not?

Lämna en tolle!
Postat av: RedCandy

Gud va lik min gamla foderhäst det är som är på bilden i headern! =O Var tvungen att kolla igenom bloggen för jag trodde det var han men det var det inte. =/

Men grymt fin blogg! =D

2011-11-03 @ 02:08:20
URL: http://redcandy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Blev ju bra ju! =)

2011-11-03 @ 07:01:38
Postat av: Snutte Snuttesson

Tycker du har gjort ett snyggt jobb med bloggen...

Den är definitivt HOT!!!!

2011-11-03 @ 09:46:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test