Gårdagens skratt!

Jag ska berätta om gårdagens händelse som jag inte ville skriva om förrän jag hade bilderna,
De är kassa eftersom det var ganska sent och mörkt men vi gjorde vårt bästa med att rädda dem i photoshop!

Detta hände alltså: Vi skulle ha ihopsläpp Nr.2 med Eddie och de andra i den stora hagen, och såklart blev det liv i luckan och inte sämre gissat så var det Hekla och Solen som var i farten. Hekla och Eddies "bråk" utvecklades snabbt mer åt det "lek-liknande" hållet. Kort där efter tappar Hekla balans/ork i bakkärran och faller mjukt neråt, sätter sig på rumpan och faller sedan ner på sidan och Eddie trillar ner över henne x) Jag kan inte beskriva hur underbart och fantastiskt roligt detta såg ut att se det i verkligheten! Jag har ALDRIG sett något liknande!
Jag kan poängtera att ingen av hästarna slog eller skadade sig, allt skedde väldigt mjukt och långsamt :P Se själva här på bilderna vi lyckats rädda.

Tagna av Louise, Redigerade av Mig.





Hehe, det ser ut som om Eddie lägger sig där med vilje, men han snubblar dock över hennes ben, och sen ser det ut som om hon blir mos mot marken! x)

Hoppas detta gav er samma goda skratt som det gav oss! ;)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test