Hästar hela dagen!

Aj äm a väri väri bissy woman!
Igårkväll bestämde jag mig lite spontant för att åka till Attusa idag och titta på deras Miljlöträning som anordnas av Ystad Österlens Ridledsförening och hålls av Jörgen Wiberg & Cathryn Karlsson. Och snacka om att jag tog många bilder, jag lovar att lägga in så många jag orkar sen när de är inne på datorn och redigarade, och jag lovar det kommer ta tid, det är inte det lilla jobbet att gå igenom 1454 bilder, puh....
Dock var det lite tråkigt att det var så dimmigt och disigt ute, det gav lite dåligt ljus in i ridhuset och jag fick experimentera rätt så mycket, men jag kände inte direkt att jag fick några riktigt bra, men det återstår ju att se! Önska mig lycka till nu när jag beger mig in i bildhavet!

Lämna en tolle!
Postat av: Snutte Snuttesson

Lycka till!!! Du är nog lagom trött i hoed när du har gått igenom alla bilder...

2011-11-05 @ 18:35:47
Postat av: Ina

Hej!

Jag har hört att du ritar jättefina bilder på hästar.

Ritar du åt andra också?

Mvh Ina

2011-11-05 @ 21:28:17
URL: http://liveyourdream.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej!

Jag har hört att du ritar jättefina bilder på hästar.

Ritar du åt andra också?

Mvh Ina

2011-11-05 @ 21:28:37
URL: http://liveyourdream.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test