Humulah.

på vägen hem från Miljöträningskursen svängde jag in om stallet (som om jag hade något val), haha nej, skoja, men jag har ju en häst jag mockar, gör mat och fixar till varje dag så ska endå dit varje dag! Plus att jag har hand om Luckan denna helgen så det är extra viktigt! hihi!
Som sagt fick duktiga Eddie vila hjärnan idag, men jag passade på att mysa lite när jag var ute och fodrade! Han ska gå i en egen hage med Mói ett tag då han inte riktigt kommer in i flocken, men det är nemas problemas, det fixar han på nolltid, vi ska bara egoboosta honom lite nu!

Han är rätt söt endå?! ;)

Lämna en tolle!
Postat av: Emelie

Ja det var en söt bild (;

2011-11-05 @ 23:08:46
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test