MÖÖRNING

Sittor här o drickor mitt kaffee!
Hade utsläpp idag, alltid lika härligt på något sätt trots att man måste gå upp tidigt, ja ni läste rätt, belive it or not, jag var inte vaken hela natten! Jag sov faktiskt! Somnade till och med INNAN 22, helt fantastiskt egentligen, så jag är trots allt ganska utvilad och pigg!
Kom hem därifrån för sådär 20 minuter sedan! Såhär såg det ut när jag släppt ut de stora kamelerna/älgarna och kom ut med frokust till Islandshästarna!

Och precis som vanligheterna hör till så stod såklart inte Mói i deras hage, utan han hade tagit sig ut, utan att förstöra staketet som vanligt, och in i en annan hage och inte kunnat ta sig ut därifrån, ganska säkert dessutom eftersom han inte kom när jag la ut maten! Men snäll som jag är räddade jag honom, här på bilden ovan står han och väljer vilken hög med mat han ska äta ur tror jag ;)
(Ser ni Eddie's rompiii?)

Bilden ovan till vänster är Älva som väntar på mat,
Bilden ovan till höger är gubben Torino som jag tar hand om just nu (Har gjort det förut),
Jag mockar, gör mat, fixar vatten i hagen, bytar täcken o ja, ni vet allt det där... Men idag fick han lite extra kärlek, till och med lite morötter ur handen innan jag åkte därifrån, han är så go den där gubben! Idag åkte till och med halstäcket på, så är det när man är lite äldre herre (17 bast) och lite frusen av sig ;)
(Okejdå, det är kanske jag som är lite mesig, men bättre lite för varm än frusen och stel i muskler, Ajabaja, inte bra när man inte rör på sig så mycket!) Visst håller ni med lite?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test