Rubrik.

Idag har det inte varit så mycket stallet, var bara ute och fixade till Torino,
Gick inte ens ut och hälsade på pågabläran!
Var jag taskig nu... Hah, jag tror han klarar sig bra utan mig ;)

En tråkig nyhet jag fick reda på av T idag var att en av de söta dvärghönsen hade blivit dödad av en dum ormvråk! Han hade sett allting och den hade tydligen bara störtat ner från himlen och börjat äta på den stackars hönan direkt! Hon berättade om inälvor och sånt som flög hit och dit, trevligt va?
Rätt så ironiskt att vi ska tycka att det är äckligt när vi själva (de flesta) äter kyckling hemma rätt så ofta,
inte för att jag är en sån "STACKARS DJUREN" människa, but still. Kyckling som kyckling jag menar?!
Rå och tillagad är det väl inte så stor skillnad på ;)
Detta är en av mina favoritbilder, kanske inte så bra "fotomässigt",
Men den är bara, en favorit helt enkelt ^^)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test