Stallet

Är snart jättepåväg till stallet, Felicia ska med och fota lite, då måste man ju se lite normal ut kanske?! Jag kan säga att ibland ser jag inte riktigt klok ut när jag är i stallet ^^
Men det ska bli kul att få lite bilder på Eddie och mig tillsammans, det är nämligen lite ont om fotoglada människor på sandvången, det är väl i stort sett bara jag som lite smått ha-galet springer omkring där med min kamera varje dag och fotar allt jag ser! xD


Och på tal om inget, hittade denna bilden igår, tycker om den så mycket! Barnen är döttrar till min dåvarande chef när jag jobbade på thairesturangen vid hamnen. De hade väl i stort sett aldrig träffat en häst, ännu mindre klappat en. Så en dag så sa jag KOM MED, så cyklade jag ut med dem till "stallet" där jag var o skötte hästar ibland.

Så på bilden kan ni se barnen och Ardennern Bronzo, och om ni tittar riktigt noga så har de ryktborstar i händerna och fick alltså borsta honom en stund. Det är så fint att se en så stor häst ha så stor respekt och förståelse när det gäller barn, för jag kan säga att han inte så mycket som rörde ett öra när de pysslade med honom.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test