Uteritt med Johänna!

Idag hämtade Johanna upp mig vid 10 tiden så drog vi till stallet, Jag frågade A om vi fick låna någon av hennes hästar och det gick så bra så.
tog först Disa eftgersom hon stod nära grinden och i samma hage som Eddie, men seriöst hon måste ha varit brunstig för sicken bitter***** hon var, hög tag mot Johanna och såg ut som om hon skulle mörda någon.
Så nehejdu sa vi och bestämde oss lika snabbt för att leta reda på Ålbjörn istället! Och så blev det!
Ridturen bjöd på underbart väder och allt sånt där! Eddie kändes fin, men dock trött. Ska nog hålla mig till markarbete och tömkörning ett tag.


(Skithäftig bild på mig och Johanna när vi är häftiga ungdomar och hänger under Netto och sitter i deras kundvagnar på kvällen, fast, Johanna körde jag hela vägen från Netto till Filmgiganten eftersom hon fastnade från 2007 eller något skulle jag tro)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test