Beröm!

Jag måste nästan säga att jag blir jätteglad!
För 2-3 dagar sedan gjorde jag och -Isbitarna- Reklam för varandra och all heder åt dem, de är en mycket större Isladshästblogg än mig och gav mig otroligt många läsare på en enda dag, och det roliga var att NÄSTAN alla dem kom tillbaka för att läsa dagen efter! Hur kul?!

Men det verkar som om alla de nya läsarna är Smygfisar! Eller vad säger ni Gamla läsare? ;)

However så peppar vi till ikväll till Halloweenfesten! Som jag sa ska jag ta massor av bilder på alla roliga utklädda människor med min lilla digitalkamera, mina gamla trotjänare!
Sen kommer ni nog vara mätta på maskeradbilder skulle jag tro? Men som sagt det har varit lite dåligt med hästiga inlägg, men jag lovar de börjar rulla in igen imorgonkväll!

Under tiden får ni roa er med denna bild:
Jobbet jag hade i somras på en resturang, när vi jobbade på ett brölopp en kväll så skulle de ha hallonglassliknande grejsimojs med chokladmojs på. Och såhär tyckte Ruth, som är en äkta kock<--- att de skulle se ut.
Alla skrattade dubbelvikta tills vi knappt kunde andas, men det slutade med att den andra kocken gjorde om dem så chokladkladdarna inte såg ut som söta bajskorvar.
När chefen sedan kom och vi visade honom bild på dessa i lite kvävt fnitter, så säger han med fullt allvarlig röst:
-Men för bövelen det är så de ska se ut ju!
Då kunde inte någon hålla sig längre och alla återgår till det dubbelvikta stadiet och skrattade tills vi fick kramp i magen!

Är det bara jag och mina umgängeskretsar som har äkta Bajs-humor?
Jag hoppas vi inte är ensamma, för annars kan detta inlägget bli väldigt pinsamt >.<

Over and Out - Saga

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test