Massor med Halloween!

Hoppas de bilder av sammanlagt 59 jag orkade lägga upp var till något nöje!
Imorgon blir det ännu mer halloweenparty, och det kommer bli awesome! Jag kommer nog inte våga ha med min häftiga kamera dit men ska ha med min lilla digitalare så kommer fota alla fina utklädda folk!
Jag ska ju som sagt vara utklädd till polis med Louise imorgon, och vi ska ha blåa skjortor och KJOL, det gillar jag inte alls, jag är inte den typen av människa. Det kommer bli awkward att försöka se ut som en "snygg polis", gillar inte alls det, kommer gå och gömma mig såhär som på bilden nedan typ hela kvällen:

Jag  är ledsen att det inte har blivit så hästiga inlägg på länge nu heller, men jag lovar det kommer att komma gott om dem efter Söndag! En fullspäckad helg nivet!
Bara för att det är så synd om er så slänger jag upp en av mina favoritbilder på mig och Mojsen!


Over and Out- Saga

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test