Morgon-nyheter

Nu sitter jag här med kaffet i handen inte alls pigg på att varken gå ur sängen eller dra till jobbet, nu är det inte såhär att jag klagar på att jag går upp särskilt tidigt, Jag vill GÄRNA gå upp tidigt. Men jag har seriösa problem att ta tag i saken på kvällarna och lägga mig, känns som om jag inte kan somna förrän jag tvingar mig själv eller är RIKTIGT trött. Grrr, tips? (Wilmer & Inny (?))

Sen har jag lite spännande nyheter jag inte tänker dela med mig av förrän allting är helt klart men ni får väl helt enkelt hålla en stadig koll här och se om det dyker upp något spännande ;)


However var jag ute och red med Ruth igår, första gången jag red sedan gymkhanan konstigt nog, jag har varit dålig på att rida nuförtiden, men jag har ju inte direkt någon projekthäst längre, jo, jag får rida på T's hästar när jag vill, men som världens bästa tränare specificerade att det var kul när man var 13. Nu är det roligare med något att utvecklas med. Men vi får se hur det går med den biten! =)
Jag och Ruth red ner till havet och sedan hgenom byn "vik" längs kusten det var väldigt mysigt, Vik är en sån där liten hamnby där folk bara är så fina och glada, de öppnar fönster och dörrar när de hör att det ekar av hästhovar där ute på de trånga gatorna, och det gillar vi!

Här nedan kan ni se en glad mig som så fint red i mina favorit-BRILLZ! Det är så fint att det ser ut som att jag inte har något hår?! Vad hände där?! =O Och sedan Ruth när vi närmar oss den lilla hamnen!


Over and Out.


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test