Mornin!!!

Här sitter jag igen vid datorn denna morgon, trött som få. Men denna gången utan kaffet, väntar och gör ett "fin-kaffe" i maskinen på jobbet istället. Sitter då här istället med min skål med hallonkräm från Kiviks musteri och (håll i er) grädde till. Är det normat!? Jag vet inte, gott är det iallfall!

Igår efter jobbet smsade R om jag ville komma och rida med henne, Yeah sure, mör och trött i fötterna, men vem tackar nej till en ridtur liksom?! Jag var  hos henne vid 17:00 och vi var iväg en stund därefter, och vid det laget vi var tillbaka var det redan mörkt!! =( Hallå, liksom. Hur ska man nu hinna rida efter jobbet? Graa
Det var iallafall en rolig ridtur, det var ju 452820256 år sedan jag red på Storhäst, vilket R blir arg när jag säger eftersom hästen enligt henne inte är alls stor, men det kan man ju ha delade meningar om!!!

Okej jag tror jag precis såg att grädden var möglig, men vi låtsas att vi inte såg det och äter.

Lämna en tolle!
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte trevlig blogg! :)

Kom gärna in till den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, hoppning & dressyr! Byta bildlänk elr bloglovin?:)



Kramar F&V på TeamNyrk!

2011-10-06 @ 12:14:30
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test