Sandvången

Tjaa, som arbetslös flicka har jag sovit länge som vanligt för att sedan dra mig mot stallet, men innan dess, ett besök på Preem för att köpa latte. Visst är det skitjobbigt när man ska ha socker i och inte får ta i det själv, och så när de som står och jobbar inte blandar runt sockret efter att ha hällt i det så allt hamnar på botten.
Bajs är det rent ut sagt -.-

Kom till stallet och mötte Jonna som höll på att göra i ordning Zerton, så jag bestämde mig för att fota henne lite när hon red, det blev några bra bilder trots att det var helt mulet ute!

Och sedan fotade jag Julle, och ibland undrar jag vad Angelica ger hennes hästar för mat, eftersom de till största delen i hagen ser ut såhär:


När jag hämtade Mói i hagen gav han mig inte så mycket som ett ögonkast, men när jag var ca. 15 meter från honom så höjde han glatt huvudet och gick raskt mot mig men stannade på anständigt avstånd. Han gick med mig hela vägen till grinden utan grimma och var väldigt nöjd.
Han hade aboslut inte glömt vad vi gjorde igår och skötte sig exemplariskt. Vi jobbade lite på banan och då hade jag Jonna som fotograferade mig lite, lägger upp 2 av dem här:

Han är verkligen kär den lilla hästen, förstår ni varför jag är så förälskad i honom?!
Jag skulle egentligen på Dans Fuego, men gjorde det stora misstaget att bädda ner mig själv under täcket i min mysiga säng, vilket inte är alls smart om man nu inte ska stanna där resten av kvällen. Nåväl, får Dansa på Onsdag, och där med basta, inga fler latigheter!

Lämna en tolle!
Postat av: A.

Haha! Jag ger dem raketbränsle så klart! xD Älskar bilderna!! :P

2011-10-26 @ 15:24:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test