Klippt mig

Klippte mig igår hos en kompis som frisörar sig och håller på. Mitt hår var mycket slitet, topparna hade kluvit sig, och de kluvna topparna i sin tur hade kluvit sig. illa, det försvann nån cm, men det känns som 1 dm! Haha, men det är fräschare nu och ser tjockare ut eftersom topparna inte så slitna längre.
Det är skönt.

Idag snöar det, tänkte bara berätta det ifall Svenska folket inte tjatat ut det tillräckligt? Jag har lite dåligt samvete över att Eddie inte har något täcke på sig eftersom han endå har fällt en del päls och det nu trillar kall, blöt snö... But still, han är häst, han klarar det, T fodrar säkert dem stup i kvarten med mat så de ska hålla värmen så det ska säkert lösa sig!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test