Nassar

Waow, det måste märkas vilka dagar jag jobbar... I alla högsta grad, jag brukar bjuda på MINST 2 inlägg om dagen, när jag jobbar orkar jag knappt ett!
However, T smsade igår och sa att idag skulle det avgå från stallet till betet med hästarna klockan 9 (Vi går dit eftersom det knappt är en kilometer dit), men jag kunde ju inte eftersom jag jobbade idag. Så jag tänkte gå dit med honom nu i eftermiddag, men regnet bara öser ner, och njä... lite bekväm får man vara, jag tar dit honom imorgon vetjag, hur som haver måste det göras innan jag åker till Malmö (läs nedan)!
Sen imorgon Fredagkväll ska jag bara njuuuuuuta och ta det lugnt, för på lördag drar jag till Malmöstad och sover över hos min papi med en vän!
Mina nassekompisar på jobbet.
De är så näpna, när jag putsade insidan av fönsterna och står i deras boxar är de först jäkligt misstänksamma och håller sig undan, men sedan allt eftersom de märker att jag inte är intresserad av dem så kommer de fram en och en och börjar äta på byxorna och skorna. GRRR!!

Dock är de så söta att jag funderar jag på att stoppa ner en i väskan och ta med hem, ingen märker något?

Eller...


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test