Ett arabiskt fullblod

Satte mig ner med ett papper och tänkte, nä, nu ska jag fanemig göra en bild jag lägger ner TID på,
oftast när jag ritar så har jag inte tålamod att sitta med samma bild mer än typ 20 minuter. Är jag inte nära att vara klar vid detta laget så blir det bara slarvigare och slarvigare eller så skiter jag i den och lägger den någonstans.
Men nä, nu jävlar, hittade en fin bild på ett arabiskt fullblod på google och valde den som referensbild, har dock inte ritat exakt som det ser ut på bilden eftersom jag vill att bilden ska vara "min"

Här är så långt som jag kommit på ca. 1 timme och mycket återstår såklart, bröstan ska ha detaljer och skuggning, hela hästen behöver mer skuggning och korrigering och ja, m.m


Min kommentar: So far, so good. Eller vad tycker ni?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test