Hellyeaaah

Aaah, efter andra dagen igår så känns det riktigt bra, redan efter andra dagen så känner jag mig riktigt bekant och bekväm med jobbet! Så jävla u n d e r b a r t .
Jag måste ju dessutom säga att jag är riktigt grym på den delen som liknar det jag gjort på Röken i somras, där var det var man ensam på luncherna när man skulle servera, ta beställningar, underhålla buffén, ta betalt, brygga kaffe, plocka disk samt diska när man hade femtioelva kunder. Så detta var bara pytt i panna för mig!
De sa att man slutar ju 20:30 men brukar inte komma ifrån förrän efter 21 pga disken o kaffet ska bryggas o lite annat, men igår stod jag 20:15 och bara torkade överallt för att ha något att göra till jag slutade;>

LIKE A BAWS!



Är ni sura för att det har blivit mindre hästiga inlägg de senaste dagarna? =(
Men jag lovar, jag har redan börjat komma in i bättre rutiner, och belive it or not, jag somnade innan "My name i Earl" började igårkväll/natt! =O Det är stort ska jag säga! Och imorse var det inte så tungt att gå upp vid 9, (Katastroftidigt för mig egentligen). Så snart orkar jag nog snart gå upp så tidigt att jag orkar stallet innan jag drar till jobbet! DAMN jag mår bra!


Typ såhär bra

Oj, borde jag ha haft en varningsskylt innan denna bilden så ni inte fick men för all framtid?!
Typ, -Varning, galen Saga från 2010, titta på egen risk-

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test