Jobb!

Jag kan inte fatta det! Imorgon ska jag provjobba för mitt ansökta jobb! Har varit på jobbintervju och antagligen gillade de mig, så nu saknas bara en super-insats när jag går bredvid imorgon! Aaaah, håll tummar och tår för mig! Detta är ju dock bara jobb för en viss period och kommer ta slut, men det är guld värt för mig och kan förhoppningsvis underhålla mig tills jag kan få fast anställning!
Berättar mer om jobbet om jag blir anställd!

Ni får en bild från vintern 2010 för att kompensera upp ett ohästigt inlägg!
Skella på ett vintrigt Österlen, R.I.P

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Åh fina Skella!

Jag är övertygad om att det kommer gå jättebra :-)

2012-02-06 @ 15:29:34
URL: http://www.ryttarcoach.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test