Sadel!!!!

Yeehooo, Nu har sadlen kommit som jag har köpt!
Jag ska hämta ut den idag och sedan raka vägen ner till stallet och prova den på Le Eddieman.

Om den passar kommer allt vara så satans ljuvligt! Då har jag alltså äntligen komplett utrustning och slipper låna! Waoawoawow, jag vet att det 'bara' är en sadel. Men det är lite som när man var liten och typ ville ha ALL utrustning man behöver till en häst och började samla på sig redan där nere vid bottenskrapet, tex så började allt när jag åkte till en hästaffär och köpe med mamma, rotviska (lång och kort), piggborste, mankam, hovkrats, ryktsten, huvudborste och hovborste. Det var nog basic i ryktlådan?

Med tiden har jag samlat på mig allt möjligt, precis allt, allt utom en sadel, men nu jävlar är allt komplett! Även om det inte är något som jag egentligen bryr mig idag, är det något som sitter kvar inne i mig, sedan jag var liten och ville ha allt man behövde till en häst, om jag nu skulle få en häst helt plötsligt ^^,

Så nu håller vi tummar och tår att den passar som handen i handsken!


Endast the very best to ma' man!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test