UTLOTTNING!

Okej, jag lovade, om det var minst 5 intresserade lovade jag att ha en uttlottning, och nu är det 5 intresserade, hehe. Så jag har gjort bilden jag vill att ni delar, okey? Jag har sett att vissa av er redan har gjort det, men det förra inlägget var bara en intresseförfrågan, detta är det riktiga inlägget om utlottningen!
Utlottningen avslutas den 20 MARS 23:59!
Vinnaren avslöjas den 21 MARS någon gång under dagen!

UTLOTTNING AV BILD!


Ja, ni förstår väl? Bilden talar för sig själv! Gör nu detta. Puss!

(Utlottningen kommer ske så att jag kommer lägga allas namn i en skål och sedan dra ett, för att ni ska vara säkra att allt gått rätt till kommer jag filma när jag gör det och på det viset avslöja vinnaren, lite kul tycker jag!)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test