Eddie

Idag gjorde jag och Eddie faktiskt något vi inte gjort förut, vi red ut ensamma utan andra hästar för första gången. Behöver jag ens berätta hur det gick? Ja, såklart så tuffade han bara på som vanligt och var lika glad som vanligt.
Han är så underbart härlig när han skrittar på i sådär lagom tempo men sen när man ökar så får man en bomb som bara KAPAOW! Sen går han från tuffandet till ett ånglok som rullar på i ett jäkla tempo. Snacka om inbyggd Av & På knapp! Han kändes rikigt NAJS i traven idag! Riktigt sådär NAMNAM!

Behöver jag säga att jag är lite trött och inte riktigt kan skriva sammanhängande idag! ;)
Släppte ut hästarna imorse och tog då också en tur på Eddie samtidigt, Rätt lagom tidigt att ha släppt ut alla hästarna och sånt och ha ridit klart och allt till 9-10 tiden ;> Hihi



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test