.....

Jag känner hur flödet av deppighet svämmar över när jag inser att jag inte hinner till stallet idag.................................................................................
Vi får skjuta på ridpasset till imorgon... Morr









Jag blir deprimerad, jag vill ut och fota roliga saker, fina hästar och djur. Men det händer inget, inga tävlingar, inga "gratis"evenemang, inget alls!!!
Hästarna är tradiga att fota eftersom alla går med täcke och är oftast rätt tråkiga.
Islandshästarna är ju söta, men oftast rätt tråkiga, och jag brukar ju fota dem, så det kan bli lite långtråkigt!
Och nu när jag läser vad jag skrivit inser jag att jag låter som en 10 åring med gramatikproblem.












Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test