Ritt i geggomojs

Inleder med en otroligt vacker bild på mig och Eddie

Red lite på banan idag när A fotade, men eftersom han inte är riktigt igång så var han lite stel och lång, så inte riktigt nöjd med bilderna, men kul och nyttigt att se hur det ser ut endå!
Sedan skrittade vi en runda och eftersom det var så fint ljus så tog jag med mig kameran och fotade, fick några fina och några MINDRE fina på Julle och Angelica!



Kan bara som sidenote berätta för er som bläddrat såhär långt ner, att när vi red från banan ut mot grusvägen så går vi förbi stallarna. Då gick Eddie fritt på långa tyglar medans jag höll på med kameran, och då går Eddie IN I STALLET, med mig på... känns otroligt bra.
Tur att han är så liten annars hade nog mitt huvud varit Ajaj.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test