Ut i Emil igen

Ja, jag har faktiskt lärt mig att stormen heter Emil nu!
Idag följde Marie med mig till stallet så skrittade vi en runda på Eddie och Gymir, Båda skötte sig exemplariskt såklart.

Men Eddie hade någon vajsing med örat, han gick med det högra örat lite annorlunda vridet än det andra som vickade omkring som vanligt, och så skakade han på huvudet lite märkligt hela rundan. På väg ut från stallet tittade jag i hans öra (Så gott jag kunde i alla fall, inte lätt med all päls där inne) men jag såg inget, betvivlar att det kommit in något i örat också eftersom jag knappt får in mina fingrar i örat.
Det verkade dock inte dödshotande och han verkade inte lida så jag lät det vara, det går säkert över av sig själv!
Bilder från hagen:

Haha, jag hatar min dubbelhaka på denna bilden, men den är så söt!

Mói charmar sig som vanligt och Marie fular sig som vanligt!

En fin-bild på Marie och Dimma får vi också ha!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test