Ponnyakuten

Jag blev seriöst rädd, jag satt precis och kollade på första avsnittet av ponnyakuten på svt play, och bara liksom......... öh...

-Det första jag reagerade på var tjejen med en skimmel, som sparkade och hade sig, och hon sa att hästen "Accepterar inte piskan". Och då undrar jag vad hon menar med det? :S
Om hon sitter och piskar hästen konstant när hästen inte går fram tycker jag inte att det är konstigt att den inte accepterar spöet... Precis som att vi skulle acceptera att någon stod och knuffade oss hårt om vi inte ville gå någonstans, Det är ju lite så... man vill ju göra saker ännu mindre när man blir tvingad till det...

-Och sen den söta lilla killen som hade blivit sparkad av sin pyttelilla ponny!
"Jag blev rädd, och så grät jag en stund också"
Så käääär

-Sen den här hästen som började bete sig i transporten, stegra och ha sig. Varför ska TVÅ människor klämma in sig där och stå och skrika på hästen.... Orkar inte..

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test