Lite löst snack

Jag är INTE någon expert på något sätt, jag kan inte ALLT, och jag är en människa och kan faktiskt ha fel,
men tänkte visa 2 bilder jag redigerat så vackert i paint..



Ni är hjärtligt välkomna att "hjälpa" mig utvärdera bilderna, det jag har att säga om dem är att de lila strecken är paralella på båda bilder vilket tyder på en taktren trav om jag inte är helt ute och cyklar. Det gröna strecket markerar undertrampet vilket jag skulle vilja anse vara helt okej eftersom det är under min tyngdpunkt i båda bilder.
Rosa och gult streck markerar nacke->manke och manke->kors, rött och orange streck markerar vinkel på nosryggen och mulens höjd. Svart är bakbenets vinkel och det blåa, ja, det ser ni, där har jag lekt lite.

Visa framfötterna nu dressyrproffsen där ute! Jag är tacksam över åsikter!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test