Minnen

Men titta, jag har ridit de stora bruna en gång i tiden! =O

Var jag inte söt? Jag och det arabiska fullblodet Sambar på ridskolan (en av mina favorithästar)

Jag och Smultron jag skötte och red ett tag.

Jag på ridlektion, 4-5 år gammal?

Första dagen på Smedstorps ridskola? Sjukt redo! (Jag borde få cred för mina sjukt snygga byxor!)

Nyare minne, Mötte Louise i skogen, vi bytte häst, jag red i Louise läder på Gymir xD

Vi utbildade barnen till proffisionella voltigörer! ;>

Jag glömmer aldrig dagen då hästarna hade knuffat ner båda vattenkaren i buskaget för att vattnet var slut!

Lämna en tolle!
Postat av: Jenny

Jasså du har också ridit i Hoby. Inte jag dock, men en kompis. Hon var också besatt av Sambar. Dock förstår jag inte själv charmen med en häst med den exteriören ^^

2012-03-06 @ 22:18:04
URL: http://www.jennyqarlsson.se
Postat av: Louise

Till Jenny:

Sist jag kollade hörde i alla fall inte charm och exteriör ihop. Hoppas att du inte menade det du skrev, för annars blir jag lite rädd. Don't judge the book by it's cover!

2012-03-06 @ 22:31:22
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test