Nattinlägg

Det var inte riktigt meningen att sitta kvar här så sent.... Men nu ledde det ena till det andra, och imorgonkväll vankas det festligheter och det är fanemig bäst för min lilla mage att den mår helt bra!
På dagen hade jag tänkt motinera ett styck häst så att han inte står för många dagar, än är det inte dags för vila nr. 2, på tal om det vet jag inte riktigt när jag ska placera den... Det finns en del våraktiviteter jag vill vara med på, men samtidigt ska jag hinna återaktivera honom i tid inför sommarens bus... Ajajaj, den får jag fundera på.


2 dagar ifrån honom och jag saknar redan min lilla Spunk!

(Och ja, det är helt okej att kalla honom spunk eftersom Google (My best friend) säger att det inte finns något äkta ting som kallas spunk mer än i Pippis värld! Därför anser jag att det är ett ord man får definiera själv, alltså är han en spunk, thankyouverymuch)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test