Sjuuuuuk!

Ni kan antingen räkna med att jag inte kommer skriva i bloggen den närmsta tiden,
Eller såg gör jag det..

Jag har åkt på någon matförgiftning eller magsjuka vet inte vilket det är ännu. Kände redan klockan tolv inatt att något inte stod rätt till i magen, var väldigt där nere i magen och det kändes som att allt skulle pressas upp om jag på mage. Jag behöver ju inte sitta här och skriva äckliga saker, men jag var på dass 3 gånger i morse runt 05:00 - 06:00, sen lyckades jag vila lite, sen kände jag av oroligheten i magen igen och sen runt 8:30 var jag ute och kräkte igen....
Jag fryser mycket, har lite frossa och har fått ont i ryggen. Enligt internet (google is your best friend) så är det matförgifning om det försvinner inom ett dygn, annars är det någon form av magsjuka.

However är det inte alls trevligt med något av det, jag får inte ens behålla vattnet jag dricker.....

// Ledsen tjej


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test