Stallet

Hade O i stallet idag, eftersom islandshäst-ligan var upptagen och jag helst inte (aboslut inte) vill slänga upp henne på Eddie tog vi Torino istället, variation är bra tycker jag! Så det blev en lektion på den stora bruna idag.
Såhär såg det lite ut:



Jag måste erkänna att jag var lite rädd att det skulle finnas lite raketbränsle däri reservtanken på honom så jag satte faktiskt gummityglar på honom så hon skulle ha en liten chans att stanna/svänga whatever om han skulle gasa lite för mycket. Men han skötte sig utmärkt, inte en hov (ett finger) lyfte han, hhööhööhöh.
Den gubben han gör mig aldrig besviken!

Mot slutet när vi började rota i hö/halmen så fick tråkigt nog O en allergisk reaktion, så vi fick raskt köra hemåt så det blev inget med Eddie idag! Och imorgon hinner jag nog inte rida, så det blir nog en 4 dagars vila trots allt! Aja, di for va så då!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test