TNBC i PA

Efter att ha hört alla snacka om Daniel Zettermans hårda ord mot barnen i ponnyakuten var jag ju tvingen till att titta själv, och jag är helt stum! "In med sporrarna i sidan på honom!" "Piska honom hela vägen!"

Vad i hela helvetet är det för jävla pucko-kommentarer i ett barnprogram?

 

Men det var inte därför jag skrev detta inlägget, la bara märke till en sak i avsnitt 10, när tjejen som har Palominohästen som är svårlastad, ska lastträna, så spelar de i bakgrunden en låt från The Nightmare Before Christmas, alltså en låt av Danny Elfman!
Det var ju lite småkul faktiskt!


Lämna en tolle!
Postat av: Jenny

Men hästen är ju bara dum! Han stannar för att han lärt sig att stanna och kommit undan med det. (Ridskolehäst som inte borde behöva gå där.) Jag skulle då inte löst problemet på ngt annat sätt!

2012-03-27 @ 18:37:20
URL: http://www.jennyqarlsson.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test