Dagens planer

Det som sker idag är att FÖRHOPPNINGSVIS, kommer mamma hem med bilen senast 16:00, då drar jag direkt ut och ska fota en söt liten häst, bilderna får ni givetvis se senare ikväll så håll utkik om ni vill se vad det är får nån! Beroende på hur lång tid det tar så kommer jag förmodligen höra med K om jag kan Mr. Geysir på en liten runda, jag har inte ridit på 8 dagar, PANIK.. hehe. Sen ska jag ta med mig ryktgrejer till betet och ge Eddie en rejäl omgång då han har lite päls som kan behöva lite hjälp att trilla av.
19:30 ska jag till Svabesholms kungsgård där vi -Örlingur ska ha vår Smalitävling på söndag! Caroline Allansson som vi har tävlingen i samarbete med ska visa mig lite runt så vi hittar på anläggningen när vi anländer på söndag. Rätt bra om arrangörerna inte går vilse! Hehe.

Om ni undrar vad Smali är för något så titta på filmerna här nedan, jag filmade alla 3 när jag var med Örlingur på Brösarpsgårdens höstevent November 2011!

Det ska faktiskt bli så otroligt skoj, jag tar givetvis med mig kameran och fotograferar!
Helst av allt hade jag velat vara med på Eddie, men han har ju sin vila, så ja. Lika bra att låta han stå och vara häst som jag planerat. Dock får jag erkänna att han har blivit så van vid att bli tränad regelbundet att han inte riktigt vet vad han ska göra av energin ^^ De som äger marken som hagen ligger på säger att det inte är en lugn stund, bara bus och lek! Och det betvivlar jag inte en sekund! Haha!

Bara som parantes, jag hittade ett par solbrillor som gör att man ser ut som en fluga! x)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test