Lagen är klara!

Nu informerar tidningen Ridsport att lagen som ska tävla på islandshästens dag i Helsinborg är klara! Och jag gillar det bara, Ni kan läsa det HÄR.
Eller så läser ni det bara på min blogg här ett ögonkast nedåt ;)

Sverige:
Magnús Skulason - Hraunar frá Efri Rauðalæk
Josefin Birkebro - Kjarni vom Wallberg
Helene Gustavsson - Freyr frá Kopavogi
Filippa Heltén - Raudskeggur frá Brautartungu

Island:
Halldór Gudjónsson - Magni frá Hvanneyri
Arnar Logi Lútherson - Njördur fra Lille Nörregård
Hinrik Sigurdson - Andvari från Stenlia
Adolf Snaebjörnsson - Hrafn frá Holtsmúla

Danmark:
Barbara Höjeland - Ikorni fra Hessellund
Isabell Felsum - Viktor fra Diisa
Ditte Söeborg - Spyrnir frá Hemlu
Jeanette Holst - Jósep frá Skarði
Med tanke på att både Magnús och Josefin slog Island och Danmark förra året så tror jag vi har ganska goda chanser i år också, eller vad säger ni? ;)

(Bild från förra året på Eddie)

Lämna en tolle!
Postat av: Marre

Jag har tävling på bloggen, månadens bild. var gärna med :D


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test